3. marec 2016, 23:40

Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?

V niektorých prípadoch by bol výsledok predsa len o niečo lepší, však, presvedčte sa sami.

Ikonický vzhľad plechoviek RedBullu, krabičiek Durexu či snáď všetkými obľúbenej Nutelly by len poťažne prechádzal v budúcnosti nejakými drastickými zmenami, respektíve určite nie takými, po ktorých sa balenie zmenilo v jednoduchý obal s decentným nápisom. Na druhú stranu, nie v každom prípade výsledok zamrzí a priznáme sa, že taký RedBull či batérie Duracell by sa bezproblémov uchytili aj v novom kabáte, minimálne v dobe, v ktorej majú podchytený trh snáď v každej krajine a stali sa tak akýmsi štandardom. 

 

Sériu redizajnov si pripísal na konto grafik z Istanbulu, Mehmet Gözetlik. Sériu trefne pomenoval Minimalism Effect in the Maximalist Market a do parády si vzal okrem iného produkty ako Pringles, Vanish alebo starý známy Nesquik. Cieľom bolo získať pohľad na zmenu vzhľadu, respektíve maximálne možnosti pri odstraňovaní jednotlivých prvkov a zároveň zachovaní brandingu spoločnosti. Napriek tomu, že pri niektorých produktoch sa Gözetlik predsa len odklonil od spomínaného brandingu (zmena písma a odstránenie prvkov pri minerálnej vode Evian), mu nemožno odoprieť talent, ktorý ho okrem iného dostal do povedomia po celom svete. Ktorá z jeho prác sa vám pozdáva najviac?

 

Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?Ako by to vyzeralo, keby najznámejšie značky výrazne zjednodušili dizajn svojich produktov?

sirius Autor článku
sirius
iPhone je len módny doplnok.
Vlákno a kľúčové slová:
nutella durex redbull logo design
Diskusia
alebo poslať ako anonym
30 komentárov
Zoradiť komentáre podľa Obľúbenosti Času pridania
avatar
Nie som designer4. marec 2016, 2:55

Som designer a čo si budeme klamať, pohonil som.

318 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
pic*acina6. marec 2016, 1:39

ja som si vypalcoval riť

0 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Som designer5. marec 2016, 7:22

Ja nie som designer a tiez som pohonil.

13 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Trane4. marec 2016, 0:12

Podla mna tie durex nutela a redbull vyzeraju dobre.

137 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Kombinatorika4. marec 2016, 15:44

A aj je to dobrá kombinácia :-D

95 Odpovedať · Nahlásiť
Ivan Vajda4. marec 2016, 12:56

Niektoré sú lepšie ako origo, niektoré vôbec :)
Top Nutella

75 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Shvne4. marec 2016, 17:04

Evian mineralka je v obyčajnej priesvitnéj fľaši,a tak by to podlamna aj malo byť, tá fľaša by mala znázornovať čistotu jak je aj tá voda.

29 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Nesbin4. marec 2016, 18:43

niektore vyzeraju podstatne luxusnejsie, niektore podstatne komunistickejsie a niektore podstatne na prcu...

24 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Trappistanetalentovany4. marec 2016, 1:54

Redbull top!

21 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Janko4. marec 2016, 16:18

tabasco sa mi pači ako neklamme si

20 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Hhhh4. marec 2016, 16:12

hipsters by sa zbláznili

13 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Mr. Odbornik4. marec 2016, 17:49

Keď sa na to pozrieme z hľadiska elegancie, kvality a luxusu, jednoznačne výrobky napravo vyhrávajú. Totiž práve v jednoduchosti sa skrýva väčšinou tá najväčšia krása.

11 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
chainz4. marec 2016, 19:10

U niektorych mal skoncit uz pri tretom navrhu, ta konecna zmena fontu je zbytocna..ale pekna praca

7 Odpovedať · Nahlásiť
4. marec 2016, 16:19

Ako z IKEI :D

6 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Tadaaa4. marec 2016, 18:31

Schweppes, nutella a tabasco top

6 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Black swan5. marec 2016, 6:14

Minimalizmus je fajn. Avsak dizajn ma byt charakteristicky a zapamatatelny. Rychlo najditelny. Napriklad v takom regale s energetickymi napojmi. 20 modrych plechoviek. Vsetky maju iba napis. Ale znacka je na kazdom ina. Pri hladani Red bullu by zakaznik stravil nejaky cas, kym by ho nasiel. Takto uz z dialky vie, kde sa v regale nachadza. To plati takmer pri vsetkych produktoch. Navyse, ludia najviac na nakupovani nenavidia dlhe hladanie v regaloch a cakanie v rade.
Ale ako napad limitovanych edicii je to super.

4 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Roko4. marec 2016, 17:18

Pohonil som

3 Odpovedať · Nahlásiť
4. marec 2016, 8:29

Nutella se povedla

2 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Nutelár4. marec 2016, 17:23

tá nutella :O :O :O

2 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
ninus4. marec 2016, 16:47

Vyzerajú podobne ako socialistické balenia výrobkov ...podobne jednoduché

2 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
blabla4. marec 2016, 21:13

Presne akurát som to chcel napísať :D

0 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
lese4. marec 2016, 22:27

tie upravené verzie aj napriek jednoduchosti vyzerajú luxusnejšie a kvalitnejšie. Takže za mňa rozhodne tie jednoduchšie

1 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
...4. marec 2016, 23:24

Peknejšie na pohľad, no vačšina by už nebola logo, ale nápis. (Nie som proti minimalizmu, no produkt by sme si mali pamätať.)

1 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
D5. marec 2016, 12:46

V zapamatovatelnosti produktu nám přece nebrání jednoduchost obalu :)

0 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Kali4. marec 2016, 20:21

Vsechno vypada klasicteji mnohem lip nez ty preplacany potiskly nesmysli za me

1 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Honič4. marec 2016, 17:40

Guiness, Nutella, Durex by mohli pouvažovať :D

1 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
pffff5. marec 2016, 11:42

to vyzerá ako IKEA produkty

0 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
TvojAnonymko2. apríl 2016, 0:41

Ako minimalizmus je fajn,len oni tým že tam nejakú grafiku dajú si chcú urobiť reklamu a rozdiely alebo prednosti.. lebo všade tento "tvorca" v podstate nechal písmo a logo, čož by to vyzeralo v obchode strašne rovnako.. vymazal rozdiely a originalitu niektorých produktov,niektoré sa vydarili no niektoré vôbec..

0 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
posledny4. marec 2016, 16:33

uz nikdy viac takyto clanok o hovne neprecitam

-26 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
tvoj tato4. marec 2016, 17:45

pekne je od teba, ze aj napriek tomu hovnom prispejes...

21 Odpovedať · Nahlásiť